سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغ سالن آمفی تئاتر گرمه روشن می‌شود

با بهره برداری از بخش آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری گرمه در هفته دولت ۷۰۰ متر مربع به فضای فرهنگی و هنری موجود در این شهرستان اضافه و چراغ سالن آمفی تئاتر روشن می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه به بهره برداری از بخش آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری گرمه به عنوان یکی از اقدامات زیربنایی و شاخص اشاره کرد و گفت: امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری گرمه تخصیص پیدا کرد.

مسعود بهشتی ادامه داد: برای این پروژه استانی که از سال ۸۵ آغاز شده نزدیک به ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.


بیشتر بخوانید 


او  فضای فرهنگی و هنری موجود در این شهرستان را ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از بخش آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری گرمه در هفته دولت ۷۰۰ متر مربع به فضای فرهنگی و هنری موجود اضافه خواهد شد و در مجموع فضای فرهنگی و هنری شهرستان به ۴ هزار و ۹۰۰ متر مربع شامل فضای کتابخانه‌ای و مجتمع‌های فرهنگی و هنری خواهد رسید.

او افزود : پیش از این فضای اداری و آموزشی مجتمع فرهنگی و هنری گرمه با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع افتتاح شد و بخش آمفی تئاتر آن نیز با ۷۰۰ متر مربع زیربنا آماده برای بهره برداری است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.