سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سومین روز از هفته دولت چه طرح هایی در استان کرمانشاه افتتاح شد؟

سومین روز از هفته‌ دولت در شهرستان‌های استان کرمانشاه با افتتاح ۶۰ طرح عمرانی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی همراه بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امروز روانسری‌ها با ۳۴ طرح، شامل واگذاری کلید ۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته  امداد، کارگاه صنایع دستی، طرح‌های عمران روستایی و هادی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق، و مدرسه‌ی ۲ کلاسه‌ی روستای کندوله، بیشترین طرح‌های راه اندازی شده را به خود اختصاص دادند.

در ثلاث باباجانی ۱۲ طرح عمرانی با اعتبار ۶۲میلیارد ریال به بهره برداری رسید، این طرح‌ها شامل برق رسانی به ۳ روستا و دو پاسگاه مرزی، آبرسانی به روستای اورازه، طرح بازیافت زباله، و طرح آبخیزداری بود.

قصرشیرینی‌ها هم ۱۰ طرح خدمات و عمران شهری، آبخیزداری، بهسازی و آسفالت راه روستایی را، با حضور حیدری نمانده مردم قصر شیرین در مجلس یازدهم و معاون عمرانی استاندار و جمعی دیگر از مسئولان محلی افتتاح کردند.

فرماندار قصرشیرین گفت: برای این طرح‌ها بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپل ذهابی‌ها هم روبان افتتاح ۲ طرح عمران شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان را امروز قیچی زدند.

در بخش شرقی استان و درشهرستان سنقروکلیایی نیز بخش رادیو لوژی و ماموگرافی بیمارستان امام خمینی به همت خیر نیک اندیش نصراله قهرمانی و زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید قاسمی راه اندازی شد و در آئینی دیگر در  شهرستان امروز کلنگ، احداث کارخانه ماشین سازی ماشین الات کشاورزی و صنعتی، و همراه سرای بیمارستان امام خمینی در سنقرو کلیایی به زمین زده شد.
برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.