سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای یک هزار و ۹۳ پروژه در محدوده شهرستان تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی گفت:یک هزار و ۹۳ پروژه در محدوده شهرستان تبریز، ۸۷ پروژه در محدوده شهرستان آذرشهر و ۸۶ پروژه نیز در محدوده شهرستان اسکو با هدف توسعه برق‌رسانی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی افزود: برای احداث و اجرای این پروژه‌ها افزون بر ۸۰۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او همچنین از برقرسانی به ۱۰ روستای بدون برق (همگی زیر ۱۰ خانوار) در شهرستان‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر کار برق رسانی به روستا‌های مذکور که بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال هزینه داشته است، در ده‌ها روستای برقدار در سطح استان نیز کار بهسازی و نوسازی شبکه، تقویت ظرفیت ترانسفورماتور و افزایش تعداد ترانسفورماتور‌ها نیز انجام شده است که به طور همزمان باسراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس به دستور دکتر اردکانیان وزیر نیرو بهره برداری می‌شود.

او  همچنین بیان کرد: پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق تبریز در محدوده شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

امروز با دستور وزیر نیرو ۲ هزار و ۲۳۰ طرح در استان‌های اصفهان، البرز، چهار محال و بختیاری، قم، قزوین، تهران، ایلام، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی و سیستان و بلوچستان بهره برداری شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.