سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان درباره تازه‌ترین آمار کرونا در استان کردستان گفت: از روز گذشته تاکنون ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شده است، اما متاسفانه تعداد بیماران بدحال افزایش یافته و از ۲۴ نفر به ۳۱ نفر رسیده است که در حال حاضر در بخش‌های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

او همچنین درباره آمار کل بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند هم گفت: در حال حاضر ۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

به گفته رضاعی در بیمارستان‌های سنندج ۶۰ نفر، سقز ۸ نفر، مریوان ۸ نفر، قروه ۱۲ نفر، بیجار ۴ نفر، کامیاران ۵ نفر و بانه ۲ نفر بستری هستند.

او درباره آمار فوت شدگان بر اثر کرونا هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون ۴۳۳ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: از این تعداد ۸۲ نفر در سقز، ۱۵۰ نفر در سنندج، ۳۸ نفر در قروه، ۲۵ نفر در بیجار، ۳۳ نفر در بانه، ۲۵ نفر در مریوان، ۳۸ نفر در کامیاران، ۳۲ نفر در دیواندره و ۱۰ نفر در دهگلان جان‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

او خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.