سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار لرستان مطرح کرد؛

از اختلاف بین مسئولان، مردم متضرر می‌شوند

استاندار لرستان با بیان اینکه مطالبه‌گری حق مسلم و از خصیصه‌های نمایندگان مجلس است گفت: همکاری نمایندگان و مسئولان جهت رفع مشکلات مردم به پیشبرد اهداف کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های مشترک شهرداری خرم‌آباد و آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اجرای طرح تفصیلی خرم‌آباد و ساماندهی عرصه قلعه فلک الافلاک اظهارداشت: در چند سال اخیر اقداماتی از قبیل ساماندهی خیابان حافظ و انقلاب، پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت پادگان سپاه و بهره‌برداری از زیرگذر بهارستان انجام گرفت.

وی به تلاش نمایندگان سابق لرستان برای تخصیص آب استان اشاره کرد و افزود: با همکاری نمایندگان پیشین توانستیم برای تعداد زیادی از سد‌های استان که تا قبل از این تخصیص آن‌ها صفر بود تخصیص آب بگیریم.

استاندار لرستان عنوان کرد: البته این اقدامات تخصیص آب در مقابل کمبود‌ها و عقب ماندگی‌های لرستان چیزی نیست، اما به تناسب توان و زمان، فعالیت‌های موثری است که تا پیش از این راکد مانده بودند.

وی با تاکید بر اینکه لرستان فرصتی برای اختلاف و درگیری ندارد بیان کرد: در موضع اختلاف بین مسئولان، مردم متضرر می‌شوند بنابراین باید ضمن دوری از اختلافات با هماهنگی، همدلی و همکاری برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

خادمی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌های خود باید به دنبال اجرای اقدمات به بهترین شکل ممکن باشیم گفت: مطالبه‌گری حق مسلم و از خصیصه‌های نمایندگان مجلس است و همکاری نمایندگان و مسئولان جهت رفع مشکلات مردم به پیشبرد اهداف کمک می‌کند.

وی با تاکید مردم حق دارند یک شهر خوب و امکانات مناسب داشته باشند اظهارداشت: همه مسئولان، نمایندگان مجلس و مدیران با همدلی و اتحاد در پیشبرد اهداف همدیگر را یاری کنند تا مردم از اقدامات انجام شده بهره‌مند شوند.

استاندار لرستان افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان باید در کار خود اطلاعات کافی داشته باشند و در سال پایانی دولت با انرژی مثبت و هماهنگی نسبت به خدمت‌رسانی به مردم، اقدامات خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.