سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث چهارم شهریورماه ۹۹؛

کشف سوخت قاچاق در سرباز / توقیف انبه های قاچاق در چابهار

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه چهارم شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه چهارم شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان "سرباز" از کشف ۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون سوخت کش خبر داد.

سرهنگ "سیامک مرادی" گفت: دیروز  مأموران یگان تکاوری شهرستان"سرباز" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "راسک-ایرانشهر" به یک دستگاه کامیون سوخت کش مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سرباز" با بیان اینکه مأموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن ۲۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند، خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده متخلف نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶۰۰ کیلو انبه قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۶۰۰ کیلو انبه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودروی پراید خبر داد.

سرهنگ" حیدر علی کیخا مقدم   گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با هدف حمایت از تولید داخلی و ملی روز گذشته مأموران پاسگاه پیرسهراب این شهرستان هنگام گشت زنی در محله "صفر زهی" به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن تعداد ۶۰ جعبه ۱۰ کیلویی میوه انبه قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش انبه‌های قاچاق کشف شده ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: در این رابطه خودروی پراید توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

پلمب ۴۹ واحد صنفی متخلف در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از پلمب ۴۹ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمدثمره حسینی" فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی وساماندهی واحد‌های صنفی، طرح نظارت وکنترل براصناف در شهرستان زابل درهفته گذشته توسط ماموران اداره نظارت براماکن عمومی این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

او  بیان داشت: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت غیر مترقبه از ۱۱۳ واحد صنفی بازدید که ۴۹ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب وعدم رعایت قوانین ومقررات پلمب و برای ۵۶ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمپ صادر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تخلفات اصلی این واحد‌های صنفی را نداشتن پروانه کسب، رعایت نکردن نکات بهداشتی، گران فروشی و عدم رعایت ضوابط انتظامی برشمرد و افزود: در صورتی که سایر واحد‌های صنفی در موعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده و قوانین و مقررات را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس اماکن در این طرح، توصیه‌های لازم در خصوص رعایت کردن کلیه ضوابط انتظامی در محل کسب را به متصدیان آموزش دادند.

برخورد موتورسیکلت با پراید باعث حریق شد

برخورد یک دستگاه خودروی پراید با موتورسیکلت در محور ایرندگان به خاش استان باعث فوت یک نفر و حریق موتورسیکلت شد.

سرهنگ" ابراهیم کوچک زایی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش  اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۱۰ جاده فرعی ایرندگان به خاش بلافاصله در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته از حادثه، موتورسیکلت دچار حریق شده، و متاسفانه سرنشین موتورسیکلت براثر شدت جراحات واره فوت و راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده تحت درمان قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش علت وقوع حادثه را برابر اعلام کارشناسان تصادفات پلیس راه، انحراف به چپ خودروی پراید و سرعت زیاد عنوان کرد.

کشف ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از کشف ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ "محمود سعادتی گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ شهرستان ایرانشهر هنگام گشت زنی در محور " ایرانشهر – بم" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این اتوبوس تعداد ۷۰ هزارنخ سیگار خارجی قاچاق را که فاقد هر گونه مجوز بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ارزش ریالی سیگار‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او خاطر نشان کرد در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف برنج خارجی قاچاق در شهرستان فنوج

فرمانده انتظامی شهرستان "فنوج" از کشف یک تن برنج خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو خبر داد.

سرهنگ "احمد گرجی تبار" فرمانده انتظامی شهرستان فنوج  گفت: روز گذشته مأموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کاموینت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروی مذکور در بازرسی از آن مقادر یک تن، برنج خارجی قاچاق را که فاقد هر گونه مجوز گمرکی بودند کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک ۲۰۰ میلیون ریال برآورده شده است گفت: در این رابطه خودرو توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ گرجی تبار با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی و ملی از شهروندان خواست: هر گونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و سوخت را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.