سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور بازگشایی غیرحضوری مدارس خراسان رضوی برگزار می شود

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی گفت: مانور بازگشایی غیرحضوری مدارس استان، ۱۰شهریورماه امسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی گفت: مانور بازگشایی غیرحضوری مدارس استان ویژه مدارس دخترانه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ و برای مدارس پسرانه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ روز دوشنبه، ۱۰شهریور امسال برگزار خواهد شد.

او ضمن تشکر از تدابیر صورت گرفته به منظور کیفیت بخشی به فرایند‌های پروژه مهرامسال، افزود: ضروری است قبل از بازگشایی رسمی مدارس در ۱۵شهریور ماه امسال متناسب با وضعیت‌های سه گانه که توسط ستاد مدیریت کرونا ابلاغ و توسط این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد، میزان آمادگی مدارس سنجیده شود.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی ادامه داد: از آن جا که شرایط و اقتضائات ویژه پیش روی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس مستلزم واکاوی دقیق‌تر متغیر‌های متعدد است باید همه ارکان مدرسه، از شیوه‌های ارائه خدمات و برقراری ارتباط مدرسه با مخاطبین خود به ویژه کانال‌ها و روش‌های مجازی فرایند یاددهی یادگیری بین معلم و یکایک دانش آموزان "شبکه شاد" مطلع شوند.
 

بیشتربخوانید


خدابنده بیان کرد: مناطق باید تبیین شفاف مفاد «شیوه نامه وزارتی بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی" ۹۹-۱۴۰۰" را جهت رفع ابهام احتمالی و اطلاع کامل مدیران، کادر اجرایی مدارس، معلمان، دانش آموزان و اولیا، به عنوان یک اصل مهم به جد پیگیری و در دستور کار خود قراردهند.

او تصریح کرد: در جهت رفع موانع و محدودیت‌های احتمالی و موردی برخی مدارس با حفظ شان تصمیم گیری شورای مدرسه، ضمن رعایت ضوابط مربوطه، تسهیل گری نمایند.

 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.