سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت در جنوب کرمان

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:۲۰ پروژه بهداشتی، درمانی حوزه سلامت جنوب کرمان به صورت ویدئو کنفرانس با دستور وزیر بهداشت افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اصغرمکارم، رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در آیین افتتاح ۱۶۴ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: خوشبختانه در منطقه جنوب کرمان بعد از دو دوره دولت تدبیر و امید حدود ۲۰۰ پروژه عملیات احداث آن آغاز شد و در حال حاضر ۱۶۰ پروژه از آنها به بهره برداری رسیده ، ما ۳۰ پروژه آماده افتتاح داشتیم و امروز بنا بر تشخیص ۲۰ پروژه در یادواره ۱۶۴ شهید مدافع سلامت افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه علاوه بر پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود، ۱۰ خانه بهداشت نیز آماده افتتاح است، افزود: ۳۵ پروژه در جنوب کرمان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۱۰۰ درصد داریم که تا پایان دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای خدمات سلامت در منطقه به بهره برداری می‌رسند.

مکارم تصریح کرد: این ۲۰ پروژه با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسند که شامل پروژه‌های بزرگی مانند توسعه بیمارستان امام خمینی جیرفت با هشت اتاق عمل مجهز است .

مکارم بیان کرد: در طول مدت شیوع بیماری کرونا با تلاش همکاران و توجه ویژه دولت در راستای افزایش تجهیزات درمانی به ویژه در زمینه آی سی یو تخت‌های بیمارستانی حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت توانستیم، به رغم پیک بالای بیماری در تیر امسال وضعیت را مدیریت کنیم و هیچ بیماری به دلیل مشکل تجهیزاتی مشکل پیدا نکرده است.

او با اشاره به تلاش‌های قابل تقدیر کادر بهداشت و درمان جنوب کرمان در زمان شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: امروز تقریبا کمترین آمار بستری در مجموعه مراکز درمانی جنوب کرمان از موارد مثبت کووید ۱۹ را شاهد هستیم که امیدواریم با همکاری مردم و تلاش همکاران این آمار را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.