سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار ادعا‌های بی‌اساس وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه ایران

وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی در ادعایی مشترک و بی‌اساس، جمهوری اسلامی را به حمایت از گروه‌های تروریستی در خاورمیانه متهم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، وزیر خارجه انگلیس مدعی شد ایران به دلیل حمایت از گروه‌های مسلح در خاورمیانه، تهدیدی برای امنیت منطقه محسوب می‌شود.

دومنیک راب که در اراضی اشغالی به سر می‌برد، در کنفرانس خبری مشترک با همتای صهیونیست خود به طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی پرداخت. رئیس دستگاه دیپلماسی انگلیس همچنین مدعی شد حزب الله تهدیدی برای امنیت لبنان است.

وی با تمجید از عادی سازی روابط ابوظبی و تل‌آویو در ادعای واهی گفت خاورمیانه به پیمان‌های صلح بیشتری احتیاج دارد.

گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، نیز با تکرار گزافه‌گویی‌های همتای انگلیسی خود ایران را به حمایت از گروه‌های تروریستی و تضعیف صلح در منطقه متهم کرد. وزیر خارجه صهیونیست‌ها با توسل به این ادعا‌ها بر ضرورت تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران تاکید کرد.

ادعای وزیر خارجه انگلیس در حالی مطرح می‌شود که دولت متبوع او از بانیان اصلی جنگ‌های منطقه‌ای خونبار یمن، سوریه، افغانستان و عراق است. رژیم صهیونیستی نیز سالهاست با اشغال غیر قانونی سرزمین فلسطین، حکومت جعلی خود را بنا کرده است.

گفتنی است دولت آمریکا در می ‌سال ۲۰۱۸ با طرح ادعا‌های واهی علیه جمهوری اسلامی، اعلام کرد از توافق هسته‌ای ایران خارج می‌شود و تعهدات خود ذیل این توافق را زیر پا گذاشت. به دنبال آن واشنگتن در قالب کارزار فشار حداکثری علیه ایران تمامی تحریم‌های لغو شده بر اساس برجام را از سر گرفت و تلاش کرد با تحمیل تروریسم اقتصادی علیه تهران، کشورمان را در راستای مقاصد خود به پای میز مذاکره بکشاند. تلاشی که تا به امروز نافرجام بوده است.

در پی این ناکامی چند باره آمریکا تلاش می‌کند تا با توسل به تحریم‌های تسلیحاتی آن هم به بهانه نقض برجام، راهی برای مذاکره با ایران در زمان سرنوشت ساز باقی مانده تا انتخابات سوم نوامبر بیابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
همیشه از این غلطها میکنند