سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از دهمین جایگاه عرضه سوخت در قروه

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قروه از بهره‌برداری از دهمین جایگاه عرضه سوخت در قروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جایگاه اختصاصی "آراد" طی مراسمی با حضور فرماندار قروه، مسئولین منطقه کردستان و دیگر مدیران شهرستانی در شهر قروه به بهره‌برداری رسید.

بهروز احمدی رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قروه در آئین بهره‌برداری از این جایگاه، ضمن تبریک هفته دولت و ارائه گزارشی از خدمات انجام شده در سطح این شهرستان از همکاری و تعامل مسئولین شهرستانی با این ناحیه تشکر و قدردانی کرد و افزود: این جایگاه دهمین جایگاه عرضه سوخت در سطح شهرستان قروه است.

احمدی بیان کرد: جایگاه عرضه سوخت "آراد" در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع احداث شده و دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله و یک تلمبه جهت سوختگیری موتورسیکلت است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به هزینه هفت میلیارد تومانی برای ساخت جایگاه افزود: این جایگاه بر اساس آخرین استاندارد‌های زیست‌محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و زمینه اشتغال‌زایی برای شش نفر را فراهم کرده است.

او تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از رسالت‌های اصلی این شرکت عنوان و اظهار کرد: این جایگاه سومین جایگاه تحت پوشش شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب نشان) در ناحیه قروه است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.