سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳۵ طرح عمرانی در خنداب

به مناسبت هفته دولت ۳۵ طرح عمرانی در شهرستان خنداب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته دولت در مراسمی با حضور مسئولان خنداب ۳۵ طرح عمرانی در بخش مرکزی این شهرستان بخش قره چای و به بهره برداری رسید و یا کلنگ زنی شد.

برای ۲۲ طرح بخش مرکزی شهرستان خنداب که در روستا‌های گازران، دهنو، جوشیروان، حسین آباد و دیزآباد به بهره برداری رسید و یا عملیات عمرانی آن‌ها آغاز شد بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

در بخش قره چای شهرستان خنداب هم تعداد ۱۰ طرح در روستا‌های استوه، طورگیر و آقداش با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

این طرح‌ها شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر، افتتاح خانه‌های هلال، مسکن آسیب دیده از سیل ۹۸ و یک سالن چند منظوره بود که به بهره برداری رسیدند.

به مناسبت سالروز ترور رئِیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران و به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.

روز پایانى هفته دولت هشتم شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ و شهادت محمد على رجایى رئِیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت ایران بدست منافقین (سازمان مجاهدین خلق) است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.