سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث:

از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی تا کشف ۲۳ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۲ فقره نزاع دسته جمعی در این شهر، از دستگیری ۴ نفر و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : درگیری نخست در شهرک دولت آباد رخ داد کع طی آن ۴ نفر زخمی شدند.

او گفت : ۲ نفر از افراد زخمی که وضعیت نامساعدتری داشتند به مراکز درمانی و ۲ نفر دیگر نیز که وضعیت بهتری داشتند برای تشکیل پرونده به کلانتری و سپس دستگاه قضائی معرفی شدند.

براری ادامه داد: درگیری دوم نیز در شهرک چمن رخ داد که در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۳ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

او گفت : عمده سرقت‌های کشف شده در حوزه خودرو و قطعات آن، دوچرخه و منزل بوده است.

براری از دستگیری ۱۳ سارق و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی نیز خبر داد.

افزایش ۴ برابری خطرتصادف هنگام صحبت با تلفن همراه زمان رانندگی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: استفاده از تلفن همراه زمان رانندگی تا ۴ برابر خطر تصادف را افزایش می‌دهد.

فضل الله شیری افزود : استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، موجب کاهش تمرکز، توجه به جلو و اطراف و میدان دید راننده می‌شود.

او افزود: حواس پرتی راننده در زمان استفاده از تلفن همراه باعث کاهش تمرکز می‌شود به گونه‌ای که تنها حدود ۶۰ درصد مغز درگیر رانندگی خواهد بود.

شیری ادامه داد: تحقیقات نشان داده احتمال تصادف رانندگان حین استفاده از تلفن همراه تا ۴ برابر بیشتر می‌شود که به صورت تغییر مسیر‌های ناگهانی و حتی عدم رعایت حق تقدم نمایانگر می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان افزود: استفاده از هندزفری و وسایل مشابه نیز مشکلی را حل نمی‌کند. وی گفت: ارسال پیام کوتاه در حین رانندگی نیز احتمال تصادف را تا ۲۳ برابر افزایش می‌دهد.

شیری در پایان جریمه استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را یک میلیون ریال عنوان کرد.

مالباختگان به پلیس آگاهی کرمانشاه مراجعه کنند

رئیس پلیس آگاهی استان از افرادی که پشت چراغ قرمز و در چهار راه‌های کرمانشاه اموالشان به سرقت رفته است خواست تا به این پلیس مراجعه کنند.

پرویز نظری افزود: اخیرا تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری‌ها و پلیس آگاهی نسبت به سرقت وسایل با ارزششان از جمله گوشی تلفن همراه شکایت داشته اند.

او افزود: عمده این افراد در شکایات خود اعلام کرده اند پس از توقف پشت چراغ قرمز افرادی به بهانه فروش گل، آدامس، دستمال کاغذی و یا شستن شیشه اتومبیل به خوردوی آن‌ها نزدیک و در فرصتی مناسب نسبت به سرقت وسایلی مانند تلفن همراه که مقابل آن‌ها روی داشبورد قرار داشته اقدام کرده اند.

نظری ادامه داد: افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند برای شکایت و پیگیری وضعیت اموال سرقت شده خود به شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست از قرار دادن وسایلی مانند گوشی تلفن همراه در دسترس سارقان خودداری کنند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو و قطعات آن در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و قطعات و محتویات آن در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

محمد رضا یاری افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن در شهرستان اسلام آبادغرب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

یاری افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۶ فقره سرقت شامل ۸ دستگاه خودرو، ۱۱ مورد قطعات و محتویات خودرو و ۷ فقره از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.