سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سایت تیراندازی با کمان در تبریز

به مناسبت هفته دولت سایت تیراندازی با کمان المپیک میلاد وزیری با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین قاسم عباسی نماینده وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح سایت تیراندازی با کمان المپیک میلاد وزیری افزود: رشته تیراندازی با کمان یکی از مهم‌ترین رشته‌های ورزشی است که از زمان پیامبر اسلام (ص) به این رشته مهم تاکید زیادی شده است.

او افزود: کمان و ابزار این رشته ورزشی گران قیمت می‌باشد، ولی به دلیل جذابیت، مفرح و مهم بودن این رشته ورزشی طرفداران و ورزشکاران زیادی به خود جذب کرده است.

ایوب بهتاج  مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در رابطه با سایت تیراندازی با کمان المپیک میلاد وزیری عنوان کرد: این سایت یکی از بهترین سایت‌های تیراندازی با کمان استان و شمالغرب کشور خواهد شد و کمانداران موفقی تحویل جامعه ورزشی استان خواهد داد چرا که مربیان و مسوولان کاربلد هیات در این سایت فعالیت دارند.

او اعلام کرد: سایت حاضر سومین سایت تخصصی تیراندازی با کمان استان است که مورد بهره برداری قرار گرفته و امیدوارم که کمانداران بیشتری در عرصه‌های مهم ورزشی داشته باشیم.

در افتتاح سایت تیراندازی وزیری از عوامل اجرایی که در راه اندازی و افتتاح این سایت نقش به سزایی داشتند از طرف هیات تیراندازی با کمان استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.