سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذاری در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریالی دولت یازدهم و دوازدهم در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اشاره به اقداماتی که در دولت تدبیر و امید برای توسعه فرودگاه کرمانشاه و بهبود زیرساخت‌های آن انجام شده، گفت : یکی از مهمترین پروژه‌هایی که در این مدت استارت خورد، پروژه بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه با سرمایه‌گذاری اولیه ۸۰۰ میلیارد ریال بود که این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۳ درصد در حال اجرا است.

او گفت : همچنین در این مدت ۴۸۰ میلیارد ریال برای ارتقا زیرساخت‌های فرودگاهی و ارتباطی، تقویت سامانه‌های کمک ناوبری، ارتقا ضریب امنیت، بهسازی ترمینال پرواز‌های خارجی، ایجاد سالن پرواز‌های ورودی و ... هزینه شده است.

مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه افزود: در ابتدای دولت دوازدهم، فرودگاه کرمانشاه به عنوان مرکز اصلی جست و جو و نجات هوایی و سایر سوانح غرب کشور انتخاب و برای تجهیز این بخش هم چهار میلیارد ریال هزینه شد.

بیاتی طراحی و تصویب طرح توسعه جامع فرودگاه به عنوان یک نقشه راه مهم را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید برای فرودگاه کرمانشاه اعلام کرد.

او افزود: فرودگاه کرمانشاه هم اکنون با حدود ۸۰ پرواز نشست و برخاست هفتگی، به عنوان هاب منطقه غرب فعالیت دارد و خدمات خوبی به کرمانشاه و استان‌های همجوار ارائه می‌دهد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.