سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ تنها سخنران مجمع سالانه حزب جمهوری‌خواه

در اقدامی بی‌سابقه، رئیس‌جمهور آمریکا و اعضای خانواده‌اش تنها سخنرانان مجمع امسال حزب جمهوری‌خواه خواهند بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ قرار است در هر چهار شب مجمع سالانه حزب جمهوری خواه به تنهایی سخنرانی کند.

در نشست امسال حزب جمهوری خواه که مهمترین برنامه آن معرفی رسمی نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است، علاوه بر رئیس جمهور آمریکا فرزندان او نیز قرار است در بازه‌های زمانی مهم سخنرانی کنند.

زمان‌بندی برنامه‌های مجمع حزب جمهوری خواه نشان می‌دهد که تا چه اندازه این رویداد حزبی بر روی ترامپ و خانواده‌اش متمرکز است. جیسون میلر، مشاور کارزار انتخاباتی ترامپ در این خصوص اعلام کرد رئیس جمهور در بخش‌های مختلف نشست حزب جمهوری خواه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

ترامپ در حالی قرار است تریبون مجمع حزب جمهوری خواه را به طور اختصاصی در اختیار داشته باشد، که به طور مرسوم در شب پایانی این نشست پس از معرفی نامزد حزب در انتخابات ریاست جمهوری، این فرد به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

با توجه به افت چشمگیر محبوبیت ترامپ در نظرسنجی‌های آمریکا، او نشست انتخاباتی حزب جمهوری خواه را به مثابه یکی از آخرین فرصت‌ها برای بهبود جایگاه از دست رفته خود در نظرسنجی‌ها و فرار از شکست احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری می‌بینید. رئیس جمهور آمریکا تنها راه دستیابی به این مهم را از کانال جذب حمایت حداکثری جمهوری خواهان میسر می‌داند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.