سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رانندگان مراقب سیاه پوشان باشند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد گفت: با توجه به عزاداری شهروندان در اماکن عمومی و خیابان ها رانندگان مراقب عزاداران سیاه پوش باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد  با توجه به برگزاری مراسم‌های ماه محرم در اماکن عمومی و خیابان ها، گفت: با توجه به عزاداری شهروندان در اماکن عمومی و خیابان ها رانندگان مراقب عزاداران سیاه پوش باشند.

سرهنگ زارع افزود: با توجه به عزاداری شهروندان در اماکن عمومی و خیابان ها رانندگان مراقب عزاداران سیاه پوش باشند.

او با اشاره به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی کرونا گفت: تردد و جابه جایی هیئت‌های مذهبی در سطح شهر ممنوع است.

سرهنگ زارع ادامه داد: اگر لازم به احداث ایستگاهی در خصوص پخش ماسک و لوازم بهداشتی است، عزاداران حسینی دقت کنند که در محل تردد خودررو‌ها نباشد و مقررات ترافیکی در محل برقراری ایستگاه‌ها رعایت شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در نصب داربست‌ها و ایجاد ایستگاه‌های بخش ماسک و مواد ضدعفونی، به گونه‌ای اقدام شود که با کمترین اشغال سطح پیاده راه‌ها و سواره روها، مشکلات ترافیکی برای عابران (عزاداران) و وسایل نقلیه فراهم نشود.

او در پایان گفت: انتظار داریم عموم مردم عزیز در تعظیم شعائر و عزاداری‌ها، شئون اسلامی را در کنار عمل به توصیه‌های بهداشتی دقیقا رعایت کرده و ماموران انتظامی را در ارائه خدمت به عزاداران یاری نمایند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.