سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه سوگواره بصیرت عاشورایی در بافق

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: در نمایشگاه سوگواره بصیرت عاشورایی عکس هایی از عزاداری دهه ۵۰ در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مصطفی فخری مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با اشاره به برپایی نخستین نمایشگاه عکس سوگواره عاشورایی در این شرکت، گفت: در این نمایشگاه عکس‌های مربوط به عزاداری‌های مردم شهرستان بافق در دهه ۵۰ در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

او افزود: این عکس‌ها در موضوعات تشییع شهدای عملیات محرم در روز عاشورا در سال ۵۰، تجمعات مردم در اماکن مذهبی، نوحه خوانی در روز عاشورا و مراسم کتل و تعزیه است.

فخری به نمایش ۱۹ قطعه عکس در این نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: تصاویر این نمایشگاه توسط عالیه نقیب الذاکرین جمع آوری شده که در قالب نمایشگاه عکس به نمایش درآمده است.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر کارکنان و مراجعه کنندگان با عزاداری‌های مردم شهرستان بافق در دهه ۵۰ عنوان کرد.

او با تشکر از حمایت‌های مدیر عامل شرکت سنگ آهن و واحد روابط عمومی در برگزاری این نمایشگاه، امیدوار شد نمایشگاه‌های بیشتری در طول سال برای معرفی فرهنگ بومی و مذهبی و انتقال این فرهنگ به جوانان برگزار شود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.