سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دومین روز از هفته دولت

افتتاح بیش از هفت طرح با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در نیشابور

در دومین روز از هفته دولت بیش از هفت طرح در بخش سرولایت شهرستان نیشابور با حضور مسئولان در نیشابور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طرح‌های افتتاح شده شامل دو طرح مخابراتی، دو طرح دامپروری و کشاورزی و طرح‌های عمرانی و خدماتی است. برای بهره برداری از این طرح‌ها در مجموع ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

افتتاح معدنِ سنگ شکنِ سنگ آهن در روستایِ شتر سنگ، بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار قطره‌ای ۳۰۰ هکتاری سد چکنه، آسفالت راه روستای اینچکان بخشی از طرح‌های بهره برداری شده است.

علیرضا قامتی فرماندار نیشابور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: بخش سرولایت در حوزه راه، گازرسانی، آب کمبود‌هایی دارد و توزیع خدمت باید در در تمام ابعاد متوازن و بر اساس عدالت باشد.

او افزود: در هر مقطع زمانی شرایط خاصی برای مدیریت وجود دارد و مدل برنامه ریزی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید


محمود شهرآبادی مدیر مخابرات نیشابور در این مراسم گفت: در سال گذشته ۹۰ روستا شهرستان نیشابور پوشش مناسب آنتن دهی نداشتند که در جریان سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نیشابور با نصب ۳۴ دکل موافقت و اجرا شد که ۲۴ مورد دکل مربوط به همراه اول و ۱۰ مورد دکل دیگر مربوط به ایرانسل است.

یدالله کریمی رئیس اداره گاز نیشابور هم گفت: خوشبختانه در ناحیه نیشابور اقداماتی وسیعی با عنوان نهضت گازرسانی انجام داده ایم و از سال ۹۲ تاکنون ۳۴۰ روستای شهرستان دارای نعمت گاز شده است که به طور متوسط هر سال ۳۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شده است.

او افزود: در بحث گازرسانی بصورت زیرساختی در حال فعالیت هستیم و در سال ۹۸ خط انتقال گاز همت آباد- بار را انجام داده‌ایم که خوشبختانه تنها شهر بدون گاز استان از نعمت گاز برخوردار شد.


انتهای پیام//ر. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.