سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت دو هزار و ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

دو هزار و ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هوشنگ طاهری میرقائد مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این بانک دو هزار و ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به ۲ هزار و ۳۴۸ نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

او با بیان اینکه از زمان آغاز پرداخت تا پایان مردادماه امسال ۱۰۰ درصد اعتبار ابلاغی اشتغال پایدار روستایی و عشایری به استان توسط بانک کشاورزی جذب شده است، اظهار داشت: این میزان تسهیلات باعث ایجاد و یا تثبیت سه هزار و ۹۹۷ شغل مستقیم و غیر مستقیم در استان می‌شود.


بیشتر بخوانید


طاهری اضافه کرد: این بانک تا پایان مردادماه امسال از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸، ۵۰۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۷۲ نفر از فعالان بخش کشاورزی و بنگاه‌های تولیدی در زیر بخش‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی، سرمایه در گردش گلخانه‌ها، شیلات و گیاهان دارویی پرداخت کرد.

او ادامه داد: همچنین امسال بیش از شش هزار و ۸۰۴ فقره بدهی تسهیلات کشاورزان و دامداران استان به مبلغ یک هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال با اختصاص ۵۳۰ میلیارد ریال یارانه از محل اعتبارات بند خ ماده ۳۳، بند ل تبصره ۱۶ و خط مشی وصول مطالبات بانک تمدید شده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.