سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام بیان کرد:

هم افزایی وهمکاری نهاد‌های فرهنگی عامل مهمی درکاهش آسیب‌های اجتماعی

حجت الاسلام محسن پرویزی گفت: هم افزایی وهمکاری نهاد‌ها عامل بسیار مهمی درحل معضلات وکاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محسن پرویزی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام در نشست هم اندیشی معاونت اجتماعی و مسئولان بسیج دانشجوی دانشگا‌های استان، ضمن عرض تسلیت ماه حزن اندوه محرم، اظهار داشت :هدف از قیام امام حسین اصلاح امور، پاکسازی و مبارزه با مفاسد و تحریف کنندگان جامعه بود.

مسئول دفترحوزه نمایندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان، بیان داشت: دشمن با انجام تبلیغات منفی به دنبال ضربه زدن به ارزش‌ها وفرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است؛ لذا باید متناسب با جنگ نرم دشمن کار فرهنگی اثرگذار انجام دهیم.

او تصریح کرد : تقویت باور‌های دینی وانسجام اجتماعی و وحدت ملی، عاملی بسیار مهمی است برای خنثی کردن جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان اسلام وانقلاب.

حجت الاسلام پرویزی، با تاکید بر لزوم کیفی عمل کردن دستگاه‌های فرهنگی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: اقدامات فرهنگی باید هدفمند و براساس شرایط ومقتضیات زمان باشد. لذا موازی کاری و جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های متولی امور فرهنگی باعث اتلاف وقت و سرمایه هامی شود.

او با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی از فضای حقیقی به فضای مجازی تغییر ماهیت داده است، تصریح کرد: این مهم به علت عدم شناخت کافی و به موقع عمل نکردن نهادهای فرهنگی صورت گرفته و می طلبد دستگاه های مرتبط با سلامت جامعه با نگاه علمی تر و همه جانبه تر به موضوع توجه داشته باشند.

حجت الاسلام پرویزی در پایان بر لزوم ورود سایر سازمان های در مقوله آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت:نیروی انتظامی در کنترل و شناخت آسیب های اجتماعی بسیار موفق بوده است اما با توجه به نو پدید بودن آسیب های اجتماعی و گستردگی آن، نیروی انتظامی به تنهایی از عهده کاهش این آسیب ها بر نمی آید بلکه یک رویکرد تلفیقی است و به ورود سایرسازمان ها نیازمند است.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.