سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار کازرون مطرح کرد؛

لزوم نقش حمایتی نیروی انتظامی در انجام فعالیت‌های شهرداری

شهردار کازرون گفت: نقش حمایتی نیروی انتظامی در انجام فعالیت‌های شهرداری، ضروری و غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدامین مهرورز شهردار کازرون که به همراه رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر به دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون رفته بود، اظهار کرد: نیرو‌های انتظامی به منظور تامین امنیت شهروندان تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و با توجه به شناخت و درایتی که از سرهنگ زراعتیان سراغ داریم، حضورشان در شهر کازرون برای مردم مایه خیر و برکت خواهد بود.

او با بیان اینکه حوزه کاری شهرداری تعریف شده و مشخص است، افزود: شهرداری جهت تسریع و تسهیل در کار‌ها نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌ها دارد.

 مهرورز اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که شرایط اقتصادی کشور شرایط سختی است و تمامی دستگاه‌ها به خصوص شهرداری‌ها در گیر این موضوع هستند.

شهردار کازرون ادامه داد: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت رسان وجه اشتراک زیادی با نیروی انتظامی دارد و نقش حمایتی نیروی انتظامی در انجام فعالیت‌های شهرداری ضروری و غیر قابل انکار است.

او تصریح کرد: نیروی انتظامی تاکنون همکاری بسیار خوبی با شهرداری داشته و امید می‌رود که با وفاق، همدلی و همکاری بتوانیم در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم.

مسائل و اختلافات بین مسئولان، نباید در خدمت رسانی به مردم اخلال ایجاد کند

رضا آذین فر رئیس شورای اسلامی شهر کازرون نیز اظهار کرد : تعامل و همکاری خوب و سازنده‌ای بین نیروی انتظامی و شورا وجود دارد و امیدواریم، این همکاری و تعامل استمرار داشته و محکم‌تر از گذشته خواهد بود.

او تصریح کرد: رشد و توسعه شهر جز با همکاری و تعامل ادارات با همدیگر میسر نمی‌شود بنابراین مسائل و اختلافات بین مسئولان نباید در خدمت رسانی به مردم اخلال ایجاد کند.

اساس کار شورا بر مطالبه‌گرایی استوار است

او با بیان اینکه شورا به عنوان منتخب مردم جدا از وظیفه نظارتی بر حوزه شهرداری، نقش واسطه‌ای بین مردم و مسئولان را هم بر عهده دارد، اضافه کرد: بر همین اساس شورا می‌تواند در دیگر مسائل و مشکلات شهر نیز ورود کند، بنابراین اساس کار شورا بر مطالبه‌گرایی استوار است.

همه مسئولان باید تلاش کنند تا اعتماد مردم از بین نرود

سرهنگ زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی کازرون نیز در این دیدار بیان کرد: امروز دشمن اعتماد مردم به نظام و مسئولان را هدف قرار داده و تلاش می‌کند به مردم القا کند که مسئولان ناکارآمد هستند، بنابراین همه مسئولان باید تلاش کنند تا اعتماد مردم از بین نرود.

او گفت: اعضای شورای اسلامی با توجه به اینکه توسط مردم انتخاب می‌شوند جایگاه ویژه و بالایی دارند و این برگزیده شدن از سوی مردم یک افتخار بزرگ است پس شما باید به خود ببالید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: با تمام توان جهت خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد و قطعا در ادامه راه، روی همکاری و کمک اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان حساب باز کرده‌ام.

او با بیان اینکه با تحقیق به شهرستان کازرون آمده‌ام و چندین ماه مسائل این شهر را رصد می‌کردم، ادامه داد: مسئولان این شهر افرادی دلسوز هستند و دریافتم که مردم کازرون قدرشناس هستند و کسی را که خدمت صادقانه داشته باشد، مورد لطف خودشان قرار می‌دهند.

منافعی که در تعامل وجود دارد، در تقابل نیست

فرمانده ارشد انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: تمام تلاشم تعامل با مسئولان است، چرا که منافعی که در تعامل وجود دارد در تقابل نیست.

او تعامل منصفانه و درک متقابل از وضعیت طرفین که همه سود ببرند را مورد تاکید قرار داد و افزود: اعتقاد دارم بیشتر سود این تعاملات نصیب مردم خواهد شد.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: نیروی انتظامی آماده هرگونه همکاری با شهرداری و شورای شهر جهت تامین امنیت و دیگر مسائل مرتبط است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.