سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

پوشش ترافیکی محل اجرای مراسم های دهه اول محرم در ایلام

سرهنگ کوهزادی گفت:محل اجرای مراسم های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) تحت پوشش ترافیکی پلیس راهور قرار می‌گیرد.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبداله حسین (ع) اظهارداشت: باتوجه به تغییر شیوه مراسمات عزاداری در ایام محرم امسال و پراکندگی مکان‌های برگزاری درسطح شهر، کلیه مساجد، تکایا و حسینه‌ها تحت پوشش ترافیکی پلیس راهور است.

او افزود: در صورت صدور مجور برای نصب داربست‌ها و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، بایستی به گونه‌ای اقدام شود که با کمترین اشغال سطح خیابان و پیاده‌روها، مشکلات ترافیکی برای عابرین (عزاداران) و وسایل نقلیه فراهم نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان درپایان به عزاداران شریف توصیه کرد:
-با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره می‌باشند، به مسئولین دسته‌ها و هئیت‌های عزاداری توصیه می‌شود حتما عزاداران در موقع عبور از عرض معابر احتیاط بیشتری داشته باشند.

-در صورت ورود هیئت‌ها خصوصاً در شب، به سطح معابر کمترین سطح از سواره رو را در اختیار بگیرند و عزیزانی که همیار هستند، در قسمت ابتدا، انتها و کنار دستجات مراقب حرکات خودرو‌ها به‌ویژه موتورسوران باشند.

-چنانچه قصد تردد با خودرو را دارند، حتی الامکان از خودرو‌های سواری که پیش‌بینی شده استفاده کنند و از سوارشدن در قسمت اتاق بار وانت‌ها و روی سپر اتومبیل‌ها خودداری کنند.

-چنانچه عزاداران محترم حسینی قصد دارند با وسیله نقلیه شخصی در محل عزاداری و تجمع هیئت‌ها حضور داشته باشند، حتما محدودیت‌های ترافیکی را مد نظر قرار داده و با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.