سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پد فرود بالگرد اورژانس زنجان ظرفیت فرود ۴ بالگرد را دارد

رییس مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: پد فرود بالگرد اورژانس استان زنجان ظرفیت فرود ۴ بالگرد را به صورت همز مان دارد.

جعفری روحی رییس مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از آمادگی اورژانس هوایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در زمینه فرود هم زمان چهار بالگرد در محل پد بالگرد خبر داد.

جعفری روحی افزود: این توانایی به اورژانس هوایی زنجان این امکان را می‌دهد که در زمان بحران و حوادث غیر مترقبه و بلایا در مناطق صعب العبور استان و استان‌های همجوار به عنوان پایگاه هوایی مدیریت حوادث به مصدومان امداد رسانی کند.

رییس مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان ویژگی پد فرود بالگرد اورژانس زنجان را رعایت استاندارد‌ها و نکات فنی لازم و توانایی فرود چهار بالگرد به صورت همزمان و همجواری آن با مرکز درمانی آیت اله موسوی عنوان کرد.

مهندس کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان در این باره گفت:استان زنجان می‌تواند به طور همزمان حداقل چهار بالگرد را به عنوان یاری رسان برای اورژانس هوایی استفاده کند تا خدمت رسانی  برای شهروندان استان در مواقع اضطراری و حوادث احتمالی به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.