سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل گشت مشترک حفاظت از اراضی دولتی

به منظور حفاظت از اراضی دولتی واقع در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند، گشت مشترک حفاظت از اراضی دولتی تشکیل و شروع به کار کرد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مجید رحیمی قشقایی مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به گستردگی محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند و افزوده شدن محدوده های شهری و روستایی شهرستان های آبادان و خرمشهر به این گستره، گفت: اراضی دولتی بعنوان سرمایه ارزشمند مردم منطقه و بستر پیاده سازی طرح‌های توسعه  مطرح هستند، که به منظور پیشگیری از تصرفات غیر مجاز و دست اندازی به حقوق شهروندان تحت کنترل بیشتر قرار گرفتند.

او ادامه داد: این یگان  با همکاری و هم افزایی حوزه‌های حراست و حقوقی منطقه آزاد و همچنین ادارات راه و شهر سازی، به خدمت می پردازد.

‎ مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: به دلیل وسعت بالای حدود ۳۵۰۰۰ هکتاری منطقه ناگزیر به استفاده ابزار هوشمند نظیر سنجش از دور و GIS هستیم و در فاز نخست در کنار بازدید محلی از تحلیل این داده‌ها بهره می بریم.

رحیمی قشقایی  گفت: در ‌گام بعدی و با همکاری حوزه فناوری اطلاعات، سامانه تعاملی پایش اراضی و همچنین سامانه تحلیل تصاویر پهبادی که تجربه موفقی در برخی کلان‌شهر‌ها بوده است، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.