سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشت طرح گرامیداشت هفته دولت در شهرستان هیرمند افتتاح شد

فرماندار شهرستان مرزی هیرمند گفت: هشت طرح عمرانی و خدماتی گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان افتتاح شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهدی سرحدی فرماندار شهرستان مرزی هیرمند اظهارداشت: ۲۶ پروژه گرامیداشت هفته دولت در شهرستان هیرمند با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان شامل افتتاح ۱۷ پروژه مختلف،کلنگ زنی پنج طرح و عملیات تسطیح راه‌ها پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: از آغاز هفته دولت تاکنون هشت طرح در هیرمند شامل آسفالت معابر روستای سنجرانی، ساختمان آتش نشانی میلک و خمر، خاکریزی و شن ریزی ۹ روستا، کلنگ زنی زمین چمن روستای مارگان، کلنگ زنی بوستان ساسولی، افتتاح غسالخانه میر جعفرخان و افتتاح مجتمع گردشگری رفاهی انجام شده و ۱۹ پروژه دیگر نیز تا پایان هفته دولت در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

فرماندار هیرمند گفت: پیشرفت طرح‌های این شهرستان در مقایسه با سال قبل به همت و پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسوولان مربوطه و همچنین حمایت‌های دولت روند رو به رشدی داشته است.

او  بیان کرد: مهمترین مزیت طرح‌های افتتاح شده و در دست افتتاح برای هفته دولت در شهرستان هیرمند خدمات‌رسانی مطلوب‌تر ،کسب درصد بالایی از رضایتمندی و افزایش آگاهی مردم از انجام خدمات ملموس دولت است.

سرحدی با تاکید بر اهمیت بهره‌وری مردم از طرح‌ها و برنامه‌های دولت اظهارداشت: اجرای طرح‌های عمرانی، راهداری، فرهنگی و اجتماعی در هیرمند میزان رضایت مردم را از عملکرد دولت بالا برده و در نهایت باعث افزایش حس امنیت در این شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.