سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۷۵۰ بسته مومنانه در روستای ابراهیم آباد اراک

به همت مردم و خیرین ۷۵۰ بسته کمک معیشتی در روستای ابراهیم آباد اراک تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به همت مردم و خیرین و شورای اسلامی روستای ابراهیم اباد اراک ۷۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن و ماکارانی تهیه تا بین مردم و نیازمندان توزیع شود.

مرادی از بانیان این امر خیر گفت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمک‌های مومنانه، مردم روستای ابراهیم آباد با مشارکت خیرین اقدام به تهیه بسته‌های غذایی خشک و توزیع آن بین نیازمندان کردند و این کمک‌ها تا روز عاشورا بین مردم توزیع می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه در سال‌های قبل نذورات مردم به صورت پخت غذای گرم و توزیع بین مردم انجام می‌شد افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تصمیم گرفتیم بسته‌های معیشتی خشک را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع کنیم.

به گفته سردار کریمی دبیر قرارگاه کمک مومنانه استان مرکزی گفت: سری دوم مرحله کمک مومنانه در استان مرکزی در دهه اول محرم در دو بخش نذورات و بخش بسته‌های معیشتی انجام می‌گیرد.

سری اول مرحله دوم توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه در دهه امامت توزیع شده است و مرحله پایانی کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.