سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تولید جدیدترین خودرو تجاری گروه سایپا:

هدف‌گذاری زامیاد برای تولید ۱۰۰۰ دستگاه کامیونت " پادرا پلاس"

مدیر پروژه خودرو پادرا پلاس از آغاز تولید کامیونت پادرا پلاس به عنوان جدیدترین محصول تجاری این شرکت خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از ارتباطات زامیاد، فرشاد رادمهر مدیر پروژه خودرو "پادرا پلاس" شرکت زامیاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: پیشینه بیش از نیم قرن تولید انواع محصولات تجاری سبک و سنگین همچون انواع وانت، کامیونت، مینی بوس، ون، کامیون باری و کشنده، اتوبوس و همکاری با برترین برند‌های تولید کننده خودرو‌های تجاری دنیا نشان می‌دهد که زامیاد با همت و تلاش مجموعه خود توانسته است سلائق مشتریان را در تمام رده‌ها پوشش دهد.

وی با اشاره به برنامه توسعه سبد محصول در این شرکت افزود: تولید "کامیونت پادرا پلاس" که با تحقق شعار «جهش تولید» و براساس سیاست‌های تعیین شده از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا آغاز شده است، با تمرکز بر رعایت استاندارد‌های کشور و به روزرسانی در تجهیزات رفاهی، فنی و در راستای حفظ و ارتقاء اصل مشتری مداری توسط متخصصان داخلی زامیاد به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر پروژه خودرو "پادرا پلاس"، هدف گذاری تولید این محصول را ۱۰۰۰ دستگاه در امسال عنوان کرد و افزود: با برنامه در نظر گرفته شده در حوزه‌های تامین، پشتیبانی و تولید، زامیاد ضمن حفظ جایگاه خود به عنوان برترین خودروساز تجاری سبک کشور، سهم بازار فروش خود در حوزه سبک را افزایش خواهد داد. تولید این محصول در سال‌های آینده به تدریج افزایش خواهد یافت و جایگاه خود را به عنوان یکی از محصولات پرتیراژ در کشور تثبیت خواهد کرد.

وی همچنین کامیونت "پادرا پلاس" را خودرویی با بالاترین رده کیفی و مطابق با استاندارد‌های روز دانست و اظهار داشت: در طراحی کامیونت "پادرا پلاس" به سلیقه و رضایت مندی مشتریان توجه شده و لذا به لحاظ شکل ظاهری، مشخصات فنی و تجهیزات به کار برده شده خواهد توانست میزان رضایت مندی مشتریان را ارتقاء بخشد. در این محصول سعی شده تا حداکثر راحتی سرنشینان در طراحی محصول در نظر گرفته شود.

رادمهر تصریح کرد: مدیریت ارشد شرکت زامیاد همواره بر بومی سازی قطعات محصولات این شرکت تاکید داشته اند؛ لذا با برنامه ریزی دقیق و توسعه در زیر ساخت‌ها و تعامل با قطعه سازان، کامیونت" پادرا پلاس" با توان و دانش نیرو‌های داخلی با ۷۰ درصد داخلی سازی، تولید می‌شود. علاوه بر آن طبق برنامه‌ها و هدف گذاری شرکت، پروژه تعمیق ساخت داخل به منظور حداقل سازی ارزبری این محصول تعریف شده و در آینده نزدیک کامیونت پادرا پلاس بالاترین سطح ساخت داخل را در میان رقبای خود خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های این خودرو نیز گفت: کامیونت" پادرا پلاس" با امکاناتی مناسب و به روز از جمله استاندارد آلایندگی EURO۴، سیستم ترمز ABS+EBD، ظرفیت حمل بار ۲۱۰۰ کیلوگرم، سیستم فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، ارگونومی بهتر صندلی ها، ریموت و قفل مرکزی و .. به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر پروژه خودرو "پادرا پلاس" زامیاد، توان حمل بار بالا و قیمت اقتصادی را دو ویژگی مهم و منحصر به فرد انواع محصولات این شرکت دانست و خاطر نشان کرد: محصولات زامیاد از گذشته به توان حمل بار بالا شناخته شده اند، در کنار این مهم، به دلیل داخلی سازی قطعات (با توجه به افزایش کیفی قطعات)، قیمت تمام شده محصول نیز نسبت به مقدار توان حمل بار خودرو شرایطی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برای مشتریان ایجاد می‌کند و می‌توان گفت که هیچ خودرویی در بخش محصولات تجاری سبک، قابل رقابت با محصولات زامیاد نمی‌باشد.

رادمهر در خاتمه تولید محصولات جدید را گامی مهم در جهت تحقق برنامه‌های توسعه سبد محصول در گروه خودروسازی سایپا بیان کرد و ابراز امیدواری کرد با چشم انداز تعیین شده در اجرای پروژه‌های زیربنایی و توسعه‌ای در شرکت زامیاد شاهد موفقیت‌های بیشتر این شرکت خودروساز برتر تجاری در صنعت خودرو کشور باشیم.

گفتنی است، طبق اعلام مدیر پروژه خودرو "پادرا پلاس" شرکت زامیاد، کامیونت پادرا پلاس دو کابین نیز تا پایان امسال تولید و به مشتریان تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد حیدری اصل
۱۰:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
با سلام،
۳ سه دلیل مهم برتری نیسان نسبت به پادرا;
دلیل اول، تنوع تولید نیسان در ۳ سه مدل دیزل گازوئیل، دوگانه کارخانه فابریک، بنزینی اپشنال، درحالی که پادرا پلاس فقط بنزینی تولید می‌شود که اصلا صرفه اقتصادی ندارد، مصرف بنزین ۱۴ لیتربا بار.
دلیل دوم، ظرفیت سرنشین نیسان ۳ نفر چاق یا ۴ نفر لاغر جا میشه بشینن جلوش مثل کامیون ها اما پادرا مثل وانت پرایده ۱۵۱ هست دونفره، در ضمن وقتی راه طولانی می روید روی صندلی یک تیکه بزرگ نیسان میشه بخوابید ولی پادرا نمیشه.
دلیل سوم، قطعات بسیار فراوان و ارزان نیسان هست که کاملا مشخصه سپر نیسان استحکام بیشتری نسبت به پادرا داره ،
برای وانتی که ۳ تن بار میزنه سپر محکم لازمه،
موتور و گیربکس هردو یورو ۵ هستند استاندارد الایندگی هردو یکسانه
مشکل محیط زیست و آلایندگی هوا هردو یکسانه.