سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت شرکت در جشنواره فیلم کهن شهر قزوین

مهلت ثبت نام در اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین تا ۳۱ شهریور تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین تا ۳۱ شهریور گفت: این جشنواره در قالب داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در بخش موضوعی جشنواره علاقمندان می‌توانند در بخش‌های گردشگری، فرهنگ شهروندی و آداب و رسوم محلی آثار خود را تولید کنند.

درافشانی بیان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره، فیلم‌های تولید شده خود را حداکثر تا پنج دقیقه در قالب dvd و در قطع با فرمت‌های Mov HDV ۲۴ p-۲۵ p-۵۰ i Mp ۴ -Full HD ارسال کنند.

او اضافه کرد: تمام آثار ارسالی پس از داوری اولیه و راه یافتن به بخش مسابقه، در فضای مجازی جشنواره بارگذاری می‌شوند، نفرات اول تا سوم از بین بیشترین آرای مردمی انتخاب می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره: قزوین، بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جنب بوستان هشت بهشت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، طبقه سوم، واحد روابط عمومی ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۶۷۱۰۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.