سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال

سه طرح عمرانی در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان با ۲۴ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال اعتبار در شهرستان سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار سرپل ذهاب روز یکشنبه در آیین بهره برداری از طرح‌ها با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، گفت: این طرح‌ها شامل طرح آبخیز داری، گردشگری و راهسازی است که در مجموع با ۲۴میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال زمینه اشتغال ۲ تن را فراهم می‌کند.

محبت جمالی نیا افزود: یکی از این طرح‌ها شامل پروژه عمرانی و گردشگری، بوم گردی منطقه قراویز این شهرستان به مساحت ۱۲۰ مترمربع در ۲ طبقه با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است که زمینه اشتغال ۲ تن را فراهم می‌کند.

او اظهار داشت: طرح رفع نقاط حادثه خیز راه‌های ارتباطی روستایی سرابگرم، گلم کبود، جلالوند در بخش مرکزی و حومه شهرستان به میزان ۷۰۰ متر تعریض، شانه سازی و روکش آسفالت و شیار لغزاننده و نصب علایم ایمنی و خط کشی با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال دیگر طرح مورد افتتاح امروز بود.

فرماندارسرپل ذهاب گفت: همچنین پروژه آبخیزداری حوضه بریموند با ۱۱ میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در پنج بخش اجرایی سیلاب، خشکه چین، گابیون، بندسنگی ملاتی و بتن کاری نیز دیگر طرحی بود که امروز در شهرستان سرپل ذهاب به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.