سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام عنوان کرد؛

اجرایی شدن تفاهم نامه انجام خدمات بیمه‌ای واحد‌های صنعتی در استان ایلام

اسماعیلی گفت:در راستای فعالیت‌های حمایتی از صنایع کوچک و متوسط، تفاهم نامه منعقد شده با بیمه ایران در راستای انجام خدمات بیمه‌ای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اقبال اسماعیلی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام در دیدار با مدیر کل بیمه ایران گفت: با توجه به تفاهم نامه که بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیمه ایران منعقد گردید، این بیمه برای دریافت بهتر تسهیلات به صنایع کوچک کمک شایانی خواهد نمود.

اسماعیلی بیان کرد: صنایع کوچک و متوسط استان با استفاده از این بیمه ضریب امنیت بالاتری را در فرآیند‌های تولید و توزیع محصولات خود و با ریسک کمتری پیدا می‌کنند.

او یادآور شد: بلایای و حوادث طبیعی خبر هیچ گاه خبر نمی‌کنند و در این زمینه لازم و ضروری است قبل از آغاز هر فعالیت جان و اموال خود را بیمه کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه را تامین و حمایت بیمه‌ای از صنایع کوچک و متوسط، بهبود فضای کسب و کار برای صنایع کوچک و متوسط از طریق کاهش ریسک‌های کسب و کار و ایجاد امنیت و آرامش روانی و اقتصادی برای این صنایع عنوان کرد.

اسماعیلی ادامه داد: تفاهم نامه مذکور در جهت توسعه بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، بهره مندی از این صنایع از مزایای بیمه، تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک از طریق طراحی، عرضه و فروش محصولات و بسته‌های بیمه ایی ویژه تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/ د

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.