سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبرداد؛

افتتاح ۱۱ طرح گازرسانی استان سمنان در هفته دولت

شریفی نژاد گفت: ۱۱ طرح گازرسانی به روستا‌ها و واحد‌های تولیدی و کشاورزی استان در هفته دولت امسال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: برای طرح‌های افتتاحی شرکت گاز استان سمنان در هفته دولت امسال ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، ابراز داشت: در هفته دولت با بهره برداری از طرح‌های گازرسانی، روستا‌های سرخ‌ده، اگره و سیاه‌پره در شهرستان دامغان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

شریفی نژاد تاکید کرد: ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان سمنان با اجرای طرح‌های در دست اقدام تا پایان سال به حدود ۹۱ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به مصرف ۷۵ درصدی گاز استان در بخش نیروگاه و صنعت افزود: طی هفته دولت عملیات گازرسانی به واحد‌های تولیدی و کشاورزی در تمامی شهرستان‌های استان با ۱۹۲ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در روستا‌های کشور ۸۹ درصد است؛ وضعیت گازرسانی به روستا‌های استان سمنان را مطلوب توصیف کرد و گفت: با وجود پراکندگی وسیع جمعیت در استان، ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان به مراتب بالاتر از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.