سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای تسهیلات به صنایع پیشرفته هرمزگان

رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت معدت تجارت استان هرمزگان از اعطای تسهیلات به صنایع پیشرفته استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، لیلا خشان رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت معدت تجارت استان هرمزگان گفت: پس از بررسی، ارزیابی فنی و اعتبار سنجی لازم به صنایع پیشرفته تسهیلات اعطاء می‌شود.

خشان افزود: شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته برای حمایت از طرح‌های مرتبط با حوزه‌ی صنایع پیشرفته استان تسهیلات با نرخ ۵ تا ۱۰ درصد اعطاء می‌کند.

او گفت:کلیه متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از چگونگی برخورداری از خدمات و دسترسی به فرم‌های مربوطه به سامانه www.airdfh.ir مراجعه نمایند.

رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت معدت تجارت استان هرمزگان افزو.د:این صندوق به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه وزارت صمت برای حمایت از بخش‌های خصوصی و تعاونی فعال در حوزه صنایع پیشرفته. فناوری‌های زیستی، برق، الکترونیک، سخت افزار و نرم افزار، میکروالترونیک، لیزر و فوتونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اتوماسیون پیشرفته و سامانه‌های هوشمند، فناوری نانو، مواد پیشرفته فلزات، تجهیزات پیشرفته ساخت، تولید آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی پیشرفته، هوا فضا، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، محصولات پیشرفته و سایر بخش‌ها ایجاد شده و در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.