سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موبایل قاپی موتورسوار جوان برای خرید موادمخدر

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری موتورسواری جوان با ۴۲ فقره سرقت تلفن همراه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری ۱۶۰ "خزانه" توسط موتورسواری جوان دستگیری موبایل قاپ در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم با پرسه زنی در محدوده کلانتری خزانه از غفلت مسافران هنگام مکالمه تلفنی سوء استفاده کرده و در یک لحظه گوشی همراهشان را سرقت و از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سرقت‌ها را مرتکب شده است، تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی شد و مشخص شد که متهم در خانه‌ای متروکه در حوالی خیابان بعثت تردد دارد.

سرکلانتر هفتم گفت: با دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از آن مکان ۸ دستگاه موبایل سرقتی، ۱۶ عدد باطری و ۱۰ عدد ال سی دی دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

جلیلیان اضافه کرد: متهم به کلانتری انتقال و در کلانتری به ۴۲ فقره موبایل قاپی اعتراف کرد و اظهار داشت گوشی‌های سرقتی را برای تامین مصرف مواد مخدر به صورت سالم و یا خرد شده می‌فروخته است.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با شناسایی تعدادی از مال باختگان و تکمیل تحقیقات مقدماتی متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.