سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس منطقه ۲ بازرسی کل کشور:

منطقه ۴ عملیات انتقال گاز نگین درخشان خدمت رسانی است

رییس منطقه ۲ بازرسی کل کشور گفت: فعالیت در منطقه ۴ عملیات انتقال گاز، خدمت بزرگی به ایران اسلامی می‌نمایند که قدردان زحمات آنان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس منطقه ۲ بازرسی کل کشور به همراه جمعی از بازرسان این سازمان در بازدید از ایستگاه تقویت فشار گاز رضوی، مرکز دیسپچینگ منطقه و نمایشگاه خوداتکایی با فعالیت‌های منطقه چهارعملیات انتقال گاز در زمینه رسیدن به انتقال پایدار، در صنعت انتقال گاز آشنا شدند.

حجت الاسلام فتوحی رییس منطقه ۲ بازرسی کل کشور در حاشیه نشست صمیمانه با هیئت رییسه منطقه  از منطقه ۴ به عنوان نگین خدمت رسانی نام برد و گفت: همکاران شما در منطقه ۴ عملیات انتقال گاز با فعالیت شبانه روزی خدمت بزرگی به هموطنان در ایران اسلامی می‌نمایند که قدردان آنها هستیم.

او با بیان اینکه کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت محسوب می‌شود؛ افزود: باید قدر کار در نظام ولایی را دانست و با قصد قربت به کار پرداخت.

رییس منطقه ۲ بازرسی کل کشور ادامه داد: در سال‌های اخیر فساد‌های سازمان یافته بزرگ به شدت کاهش یافته است که این نشان از رشد شاخصه‌ها در حوزه سلامت اداری دارد.

در ادامه مراسم محمد کامل، مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز، تعامل بین منطقه چهار عملیات انتقال گاز و دستگاه‌های نظارتی را امری ضروری و لازم دانست و گفت: این دستگاه‌ها با نظارت خود ما را از انحراف‌های احتمالی مصون نگه داشته و این امر، کمک بزرگی در موضوع سلامت نظام اداری است که در شرایط فعلی بدان نیازمندیم.
 
او افزود: در مجموع اگر تعامل خوب و مناسبی بین مدیران ادارات شهری و روستایی و مدیران انتقال گاز در بحث حریم وجود نداشته باشد علاوه بر ایجاد خطرات جانی برای هموطنان، سرمایه‌های ملی ما نیز در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۴ ادامه داد: در بعضی از نقاط کلان شهر مشهد به لحاظ پیشرفت فضای شهری شاهد عبور خطوط لوله از میان شهر هستیم که رفع این امر نیازمند یک کار کارشناسی دقیق و همکاری همه جانبه دستگاه‌های قضایی و خدماتی است.

کامل با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم در راستای بهبود فرایند‌ها راهگشایی نماییم، بیان کرد: همکاران من در این منطقه علیرغم سختی وحساسیت کار در حوزه انتقال گاز، آماده قرار گرفتن در معرض ارزیابی‌های مختلف در تمامی حوزه‌ها هستند.

انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.