سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بهره‌برداری و اجرای هفت طرح عمرانی و اقتصادی در دیر

بهره‌برداری و اجرای هفت طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دیر با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، هفت طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار۱۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان به دستور استاندار بوشهر به صورت ویدئو کنفرانسی در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ زنی شد.

فرماندار دیر در این مراسم گفت: طرح‌های افتتاحی این شهرستان شامل واحد تولید شن و ماسه بخش خصوصی در زمینی به وسعت ۲۵ هکتار و سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان، نهال کاری منابع طبیعی در ۱۵۰ هکتار با ۳۸۰ میلیون تومان، تولید و بسته بندی آب تصفیه در چهار هزار مترمربع با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پاسگاه محیط‌بانی نخیلو در وسعت هزار مترمربع و ۷۵۰ میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی روستای شهنیا با ۵۰۰ میلیون تومان، خوابگاه ورزشکاران با ۶۰۰ میلیون تومان و بوستان پرستار شهر بردستان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید


کریم علی حسنی افزود: همچنین ساخت بوستان شهر بردخون نیز با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

او، افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی، تقویت و تکمیل ایستگاه برق بردخون و سالن اجتماعات شهر آبدان را از طرح‌های مهم و شاخص هفته دولت در شهرستان دیر عنوان کرد.

همچنین در این ارتباط ویدئو کنفرانسی دو نفر از اهالی دیر مشکلات خود را مطرح کردند و استاندار بوشهر نیز دستور پیگیری این مشکلات را داد و مشکل یک واحد تولیدی هم مطرح شد که استاندار از مسئولان خواستار برطرف شدن آن را خواستار شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.