سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از چای روضه‌های اباعبدالله تا آجر‌هایی برای مدرسه سازی

کارگردان شیار ۱۴۳ گفت: عزاداران حسینیه ایران می‌توانند هزینه نذورات خود را صرف مدرسه سازی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نرگس آبیار، کارگردان و نویسنده سرشناس گفت: در شرایط فعلی که جولان ویروس کرونا موجب محدودیت در برگزاری مراسم عزاداری و پخش نذورات مردمی در ماه‌های محرم و صفر شده، شایسته است هزینه نذورات به امور خیری همچون مدرسه سازی هدایت شود.

او با اشاره به ضرورت ورود عموم مردم در توسعه و ترویج امور فرهنگی، اظهارداشت: فرهنگ، اساسی‌ترین رکن جوامع و مدرسه مکانی است که فرزندان ما ۱۲ سال از حساس‌ترین سال‌های عمرشان در آن سپری می‌شود.

آبیار با بیان اینکه کمک به همنوع و گره گشایی از مشکلات، در وجود مردم نهفته است، ادامه داد: فرسودگی برخی مدارس و نیاز روز افزون به فضای آموزشی، باعث شده تا طرحی با عنوان آجر به آجر در سطح کشور اجرا شود.

سفیر مدرسه سازی استان یزد خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان با شرکت در پویش آجر به آجرمی توانند به اندازه توان مالی خود در نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس مشارکت کنند.

او در پایان اضافه کرد: بر این اساس عموم مردم استان می‌توانند با مراجعه به سامانه مهر مدرسه به نشانی mehremadrese.ir با پرداخت هر مبلغی، در توسعه فضا‌های آموزشی استان سهیم شوند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.