سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پویش نگارش جمعی کتاب در فضای مجازی

پویش نگارش جمعی کتاب در فضای مجازی با موضوع ارسال ۱۱۰ جمله تاثیرگذار با موضوع محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه گفت:پویش نگارش جمعی کتاب با موضوع ارسال ۱۱۰ جمله تأثیرگذار با موضوع محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، به همت انتشارات بنیان مرصوص و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

خونسار بیان کرد: هر شخص می‌تواند پنج جمله ناب در خصوص محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش به آدرس‌های @kermanshah_pl صفحه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و @ dr.khaiat _zanjani صفحه مدیر انتشارات بنیان مرصوص و در فضای مجازی ارسال کند.

او گفت: براساس فراخوان منتشر شده مهلت ارسال آثار تا اربعین حسینی است که پس از داوری، جملات برگزیده با نام نویسنده و صفحه در کتاب با (شابک و فیپای اختصاصی) منتشر می‌شود.

خونسار افزود:گواهی شرکت در طرح مذکور از طرف اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و انتشارات بنیان مرصوص صادر و به تعداد محدودی از آثار هدیه انتشار یک کتاب (مراحل اخذ شابک، فیپا و مجوز نشر) به‌صورت رایگان از طرف انتشارات معادل چهار میلیون ریال اهدا می‌شود.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.