سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از چهار طرح بزرگ صنعت برق در استان مرکزی

همزمان با هفته دولت چهار طرح بزرگ صنعت برق در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با هفته دولت چهار طرح بزرگ صنعت برق در استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی و مدیر عامل شرکت توانیر به بهره برداری رسید.

شبیهی مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها شامل نیروگاه ۲۰ مگاواتی «صیناکو» در مجاورت شهرک صنعتی ساوه، پست برق «۲۰-۶۳ شهر شهباز شازند»، پست برق «۲۰-۶۳ دودهک دلیجان» و پست سیار «زاویه زرندیه» است که برای بهره برداری از آن‌ها بالغ بر ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

شبیهی افزود: این طرح‌های برق‌رسانی با هدف کاهش تلفات، تقویت پایداری به خصوص در حوزه شهرک‌های صنعتی، توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و بهبود شاخص‌های تولید و تامین نیاز سرمایه‌گذاران در مناطق صنعتی نقاط مختلف استان مرکزی اجرایی شده است.

او اضافه کرد: با بهره‌برداری از این چهار طرح برق‌رسان یک‌هزار و ۲۰۰ مگاوات آمپر به ظرفیت برق استان مرکزی اضافه و مشکل زیرساختی نواحی اقتصادی شهرستان ساوه، دلیجان، زرندیه و شازند رفع شده و زمینه سرمایه‌گذاری اقتصادی در این مناطق فراهم می‌شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای باختر بیان کرد: علاوه بر طرح‌های مذکور ۱۴ هزار میلیارد ریال طرح برق‌رسانی دیگر در استان مرکزی در دست اجرا است که بخش عمده‌ای از آن‌ها تا پایان سال بهره‌برداری می‌شوند.

او ادامه داد: با تمهیدات انجام شده و با همکاری مدیریت ارشد و مردم استان ساعات و روز‌های اوج مصرف برق با موفقیت پشت‌سر گذاشته شد.

انتهای پیام ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.