سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران کرمانشاه با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند

استاندار کرمانشاه، به همراه جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی همزمان با اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای دفاع مقدس به مقام شامخ والای شهیدان ادای احترام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، معاونین استانداری، رنجبر فرماندار کرمانشاه و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی همزمان با اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای دفاع مقدس به مقام شامخ والای شهیدان ادای احترام کردند.

استاندار کرمانشاه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب و شهدا در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان ۸۲۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی ۲ هزار و ۴۲۵ نفر در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

بازوند  با تاکید بر اینکه مدیریت شهید رجایی یک الگوی بسیارخوب برای همه ما است گفت: این الگویی است که ناشی از سادگی تواضع یعنی رسیدگی به محرومین است باید در دستور کار خود قرار بدهیم

او در ادامه افزود: دولت فرصتی است که مدیران بتوانند ارتباط خوبی با مردم برقرار کنند و گزارش عملکرد خودشان را به مردم اعلام کنند


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.