سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز مهاباد در ایام محرم اعلام شد

مدیرکل صدا و سیمای مهاباد ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از تهیه برنامه‌های مناسبی در خور این ایام خبر داد.

بهرام قوی بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد با اشاره به اینکه این مرکز با برنامه ویژه در بخش‌های صدا، سیما و خبر به استقبال ماه محرم می‌رود، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: «دیمانه» عنوان ویژه برنامه‌ای است که به صورت گفتگو محور در ۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی فرامرز خاتمی از سیمای مرکز مهاباد تهیه و پخش می‌شود.

قوی بنیه افزود: در دیگر برنامه‌های مختلف سیما از جمله: خانواده، نماز جمعه، رومال، به خته وه ری، کودک، ریحانه، کازیوه، روژی نوی، نه مامی نوژین و ... به هفته دولت پرداخت می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد تصریح کرد: در برنامه‌های رادیویی مرکز نیز آیتم‌های ویژه‌ای پیش بینی شده است که در برنامه‌هایی از جمله خانواده، گام دوم، جوان، نوجوان، برنامه‌های صبحگاهی، ظهرگاهی، عصرگاهی و ... به موضوع هفته دولت پرداخته می‌شود.

قوی بنیه اضافه کرد: در این برنامه‌ها با حضور مسئولین و فرماندارن شهرستان‌های جنوب استان آذربایجان غربی به تبیین جایگاه، وظایف و خدمات دولت پرداخته می‌شود.

او در ادامه اظهار داشت: واحد خبر و باشگاه خبرنگاران جوان مرکز هم در این ایام تهیه گزارش‌های مناسبی را پیش بینی کرده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد افزود: فضای مجازی مرکز نیز در این ایام پوستر، عکس، اینفوگرافی، ویدیو کامنت، پادکست، فتو کلیپ و فتو موشن را در وب سایت مرکز و شبکه‌های اجتماعی با موضوع هفته دولت بارگزاری خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.