سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومانی در بخش کشاورزی استان همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومانی در بخش‌های دامپروری و گلخانه‌ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور رضوانی جلال، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در جمع خبرنگاران از طریق فضای مجازی گفت: هم اکنون ۴ طرح بزرگ دامپروری و شهرک‌های گلخانه‌ای در استان  با ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست اجراست.

او با بیان اینکه امسال در بخش کشاورزی استان جهش بزرگی شکل خواهد گرفت افزود: ۳ طرح بزرگ دامپروری با ۳۶ هزار راس دام و یک مجتمع بزرگ گلخانه‌ای  امسال در استان ایجاد می‌شود که در کنار افزایش تولید گوشت دام و محصولات گلخانه‌ای کمک زیادی به ایجاد اشتغال پایدار در استان می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: هم اکنون در استان ۵۳۰ هکتار گلخانه در دست مطالعه تا ساخت است و قرار است در استان سالانه ۷۰ هکتار توسعه گلخانه‌ها را داشته باشیم.

رضوانی جلال با اشاره به اینکه با ساخت گلخانه‌های جدید استان همدان به قطب تولید محصولات گلخانه‌ای کشور تبدیل می‌شود گفت:  پارسال هم  ۱۰۷ هکتار گلخانه در استان ایجاد شد.

او اضافه کرد: هشت مجتمع گلخانه‌ای در همدان، ملایر، رزن، درگزین، نهاوند، تویسرکان، کبودراهنگ و اسدآباد وجود دارد و کشت گلخانه‌ای علاوه بر اشتغال پایدار، درآمد زایی بالا، کاهش مصرف آب و حفظ منابع آب و خاک را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.