سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بیش از ۷۸ هزار دانش آموز کردستانی در حفظ قرآن کریم

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از شرکت بیش از ۷۸ هزار دانش آموز کردستانی در حفظ جزء سی ام قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با تسلیت ماه محرم و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای دشت کربلا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به تشریح عملکرد و موفقیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز استان پرداخت.

او یکی از برنامه‌های مهم و اولویت دار این معاونت در حوزه قرآن، عترت و نماز را اجرای طرح ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۷۸ هزار نفر از دانش آموزان استان در این برنامه قرآنی شرکت کردند.

نریمانی از برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستان، استان و کشوری خبر داد و اظهار داشت: در مجموع بیش از ۱۱۰ هزار نفر از دانش آموزان استان در این رقابت قرآنی شرکت کردند که در مرحله کشوری مسابقات حائز ۳ رتبه اول و دوم در بخش انشای نماز و رتبه چهارم در بخش حفظ کل قران کریم شدیم.

به گفته او در مسابقات استانی سوره مبارکه نباء که در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزی به صورت مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا برگزار شد، تعداد ۸۰۰ نفر شرکت کردند.

نریمانی افزود: برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت فرهنگیان در چهار مرحله با شرکت یک هزار نفر از دیگر اقدامات برجسته این حوزه بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در ادامه گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا در مباحث مصباح الهدی (امام شناسی) احکام، شیوه‌های حفظ جزء سی ام، جشن تکلیف، ۱۰۰ محتوای آموزشی تولید و از طریق فضای مجازی بارگذاری و اطلاع رسانی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.