سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۷۵۱ طرح در هفته دولت

۷۵۱ طرح در هفته دولت با ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار، در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  استاندار خراسان شمالی در برنامه زنده تلویزیونی رصد به مناسبت هفته دولت گفت : ۷۵۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۵۰۰میلیارد تومان، هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید که سبب ایجاد ۳۷۹۰شغل خواهد شد.

استاندار گفت: وظیفه دولت تامین زیرساختهاست، ولی حرکت باید توسط مردم بویژه بخش خصوصی باشد.

محمدعلی شجاعی یکی از موانع پیشرفت استان را ضعف زیرساخت‌ها عنوان کرد و گفت : مثلا ۶۰کیلومتر از بزرگراه ۶۰۰کیلومتری مشهد به شمال در محدوده استان ما باقی مانده است یا مرز بسته است، ریل نداریم و فرودگاه حال و روز خوبی ندارد.

او  گفت : با این حال از وقتی آمدیم بر حسب وظیفه پرواز‌ها به روزی یک پرواز رسید.

با وزیر امور خارجه ترکمنستان صحبت کردم و پرواز بجنورد - عشق آباد را پیگیری کردم و در صددیم پرواز بجنورد - کیش را برقرار کنیم.

استاندار گفت : اعتبارات بزرگی را به راه آهن اسفراین - جوین و جاده بجنورد - جنگل اختصاص دادم.


او افزود : سپاه تاکنون در استان پروژه نداشته، اما با کمک فرمانده سپاه استان با کمک قرارگاه خاتم بیمارستان راز و جرگلان، کشاورزی، صنعت معدن و جاده میامی- جاجرم را تکمیل می‌کنیم.


بیشتر بخوانید 


در تلاشیم تخفیف ۱۵درصدی برای ورود کالا به فرودگاه بجنورد داشته باشیم که مشوقی برای ورود تجار به استان است.
محمدعلی شجاعی گفت: سال۹۷ که آمدم در مولفه‌های کسب و کار، در جایگاه ۳۱کشور بودیم و امروز با پیشرفت، استان ۱۹ شده ایم.

او  افزود: وزارت کشور و شخص آقای رحمانی فضلی بسیار به ما کمک می‌کند.

استاندار گفت: خراسان شمالی در بسیاری از شاخص‌ها عقب است و باید به کار‌ها شتاب دهیم تا عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم.

شجاعی ادامه داد : به عنوان نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بخش خصوصی را برای ساخت بیمارستان وارد استان کرده ام. مگر می‌شود طرح گرشگردی را بیاورم، اما دغدغه‌ای برای حفظ بیمارستان کنونی و رعایت مسائل شرعی وقف نداشته باشم؟

شجاعی افزود: بیمارستان امام رضای بجنورد، سال۱۳۴۴ ساخته و در زلزله سال ۹۶ تخریب شد چرا کسی در این سال‌ها در مورد اینکه چرا در این سال‌ها بازسازی نشد سوالی از مسئولان نپرسید؟

در گام اول جایگزینی برای بیمارستان امام رضا خواهیم داشت و حتی یک تخت از این بیمارستان کم نمی‌شود و تخریب بیمارستان در مرحله آخر اجرای طرح است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.