سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش ماه محرم در آبادان/ برپایی تکیه هنرمندان در فضای باز

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: به مناسبت ماه محرم ،تکیه هنرمندان و نمایش محرمی در آبادان به اجرا در می آید.

مسعود سهیم پور معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، گفت : هنرمندان همواره نقش موثر و تاثیرگذاری در اعلام و راهبری آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج آموزه های دینی داشته و دارند .

او ادامه داد: در همین راستا و با برنامه ریزی های صورت گرفته ، در این سوگواری ماه محرم امسال نیز هنرمندان با حفظ دستورالعمل های بهداشتی که مد نظر همگان است برنامه های فرهنگی هنری خود را در سطح شهرستان به اجرا در خواهند آورد تا قطره ای از دین خود را نسبت به این حرکت عظیم ولایی انجام دهند .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در خصوص برنامه های فرهنگی هنری شهرستان آبادان بیان کرد: هنرمندان عرصه نمایش شهرستان ، نمایش ماه محرم را هر شب در محل سالن ثامن الائمه واقع در ابتدای خیابان یک احمد آباد به اجرا می گذارند .

معرفی  ادامه داد: در این برنامه نمایشی سعی شده رعایت وحفظ دستورالعمل های بهداشتی نیز بعنوان یک فرهنگ مورد توجه قرار گیرد تا جامعه از این موضوع با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس بهره مند شود .

او گفت:برنامه بعدی اهالی فرهنگ و هنر شهرستان آبادان در ایام سوگواری و عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ، برپایی تکیه هنرمندان در فضای باز روبروی سینما مهر است که این برنامه نیز هر شب با حضور عموم مردم در این محل اجرا می گردد .

انتهای پیام/ د

برچسب ها: ماه محرم ، محرم99
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.