سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در برخورد با مخلان نظم و امنیت در عزاداری‌ها اغماضی نداریم

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر حضور مقتدرانه پلیس در عزاداری‌های محرم امسال، گفت: در برخورد با مخلان نظم و امنیت عزاداری‌های حسینی اغماضی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا آمویی با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سید الشهدا (ع)، با بیان اینکه امسال هم پلیس مانند سال‌های گذشته تامین نظم و امنیت برگزاری مراسم عزاداری حسینی را برعهده دارد، گفت: خدمت رسانی به عزاداران امام حسین (ع) با ارزش‌ترین خدمت پلیس است و امسال هم مانند سالیان گذشته تمام تلاش را خود برای ایجاد امنیت و نظم مطلوب در مراسم عزاداری به کار می‌گیریم.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری برخی اعضای هیات‌ها در برقراری نظم و امنیت، گفت: این افراد با شعار همیاران محرم در کنار پلیس خواهند بود و به برقراری نظم و امنیت عزاداری‌ها کمک می‌کنند و برای این کار آموزش دیده اند.

آمویی با تاکید بر برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت در عزاداری‌ها گفت: در این زمینه اغماضی نداریم و کسانی که بخواهند در عزاداری‌ها ایجاد ناامنی کنند قطعا با آن‌ها برخورد خواهد شد و هرگونه بی نظمی و سد معبر نیز برخورد پلیس را به همراه خواهد داشت.

او افزود: امسال هم مانند سال‌های گذشته گل مالی خودرو ممنوع بوده و با مشاهده اینگونه موارد با آن برخود می‌شود و این خودرو‌ها توقیف می‌شوند شعارنویسی سخیف هم بر روی خودرو ممنوع بوده و با آن برخورد می‌شود.

آمویی از اجرای طرح ویژه ترافیک در دهه اول محرم خبر داد و یادآور شد: همچنین هماهنگی‌های لازم با پلیس فتا به عمل آمده تا کسانی که قصد دارند در فضای مجازی آرامش عمومی جامعه را در این ایام به هم بزنند، برخورد کنند.

او با اشاره به ممنوعیت نصب داربست در مسیر تردد عموم گفت: نصب داربست‌هایی که در مسیر تردد مردم ایجاد مزاحمت کند، ممنوع است.

آمویی با بیان اینکه ساعت مشخصی برای اجرای مراسم عزاداری در نظر گرفته شده، از مردم و هیات‌ها خواست به این ساعات پایبند باشند هیات‌ها  حتما از بلندگو و اِکوی مناسب برای برگزاری مراسم عزاداری استفاده کنند و مداحان و وعاظ باید از بیان اشعار و صحبت‌های تفرقه افکنانه خودداری کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.