سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کارگاه جهادی تولید ماسک در رامهرمز:

تولید ماسک در کارگاه جهادی رامهرمز به پایان رسید

کمایی گفت: عملیات تولید ماسک در کارگاه جهادی شهید عبدالحمید دهدشتی امامزاده بی بی زینب خاتون رامهرمز پایان یافت.

سیما کمایی مدیر کارگاه جهادی شهید عبدالحمید دهدشتی امامزاده بی بی زینب خاتون رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه جهادی تولید ماسک در این شهرستان از ۲۴ اسفند ماه پارسال فعالیت خود را آغاز کرد و به مدت ۶ ماه با همکاری شبانه روزی ۹۱ نفر به صورت افتخاری به کار خود ادامه داد.

او افزود: در مدت مذکور علاوه بر تولید حدود ۳۵۷ هزار ماسک در این کارگاه، ۷ هزار و ۱۰۰ دست لباس گان ویژه کادر درمان نیز تولید و به بیمارستان ها، مراکز درمانی و مردم رامهرمز و سایر شهرستان‌های استان خوزستان اهدا شد.

کمایی با بیان اینکه تامین منابع مالی مواد اولیه این کارگاه از سوی خیرین، نیکوکاران و کمک‌های مردمی صورت می‌گرفت، اظهار داشت: پس از ماه محرم نیز کارگاه جهادی شهید عبدالحمید دهدشتی امامزاده بی بی زینب خاتون با شیوه و ساختاری جدید فعالیت مجدد خود را از سر می‌گیرد.

ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از این کارگاه از مسئولیت‌پذیری بالای بانوان و روحیه مردمی گروه اجرایی کارگاه مذکور برای کمک به کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: حضور افراد در منزل و قطع زنجیره انتقال کمک شایانی در مدیریت طغیان و کنترل بیماری است، پس باید در خانه بمانید چراکه خانه امن‌ترین مکان است.

او بیان کرد: خواهران گروه‌های جهادی با دوخت ماسک دست‌دوز و روپوش‌های بهداشتی و توزیع رایگان آن میان شهروندان این شهرستان به کمک شتافتند تا بگویند همه باهم در کنار هم ویروس منحوس کرونا را شکست خواهیم داد. بانوان جهادگر از فعالیت در کارگاه‌های همگام با جبهه تا خدمت به سنگر سلامت طی ۸ سال دفاع مقدس در پشت جبهه، برای مدافعان وطن لباس رزم، لباس بافتنی و یا آذوقه آماده می‌کردند و امروز، همان بانوان و یا فرزندانشان برای مدافعان سلامت لباس و ماسک تهیه می‌کنند.

متینیان در ادامه با بیان اینکه یک‌بار دیگر زیبایی نقش ارزشمند زنان و خواهران در دفاع مقدس را شاهد هستیم، افزود: آن زمان بانوان کار پشتیبانی جنگ را بر عهده داشتند و در این زمان نقش بانوان، پشتیبانی و جهاد سلامت است که جا دارد از همه خواهران و کسانی که در سراسر استان و خصوصاً در شهرستان جهاد می‌کنند، قدردانی کنم.

او ضمن خسته نباشید به همه خواهران بسیجی بابیان این‌که لذت‌بخش بود که در این کارگاه، دانش‌آموز، دانشجو، طلبه و خانه‌دار، چقدر زیبا کنار هم‌چنین کار جهادی را انجام می‌دهند، تصریح کرد: کار زیبای شما این است که دانش‌آموز، دانشجو، طلبه و خانه‌دار در کنار هم کار جهادی می‌کنید و این ماسک به دست هر کس برسد؛ چون سلامتی فرد حفظ می‌شود، شمارا دعا می‌کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.