سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دولت، فرصتی برای بیان خدمت و نامعتبر ساختن تحریف دشمنان نظام است

فرماندار سنقروکلیایی گفت : بزرگداشت هفته دولت و بیان خدمت خادمین ملت و دستاورد‌های دولت فرصتی است که در هفته دولت محیا شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی در پیامی به مناسبت «هفته دولت» با تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدمحمد علی رجایی و محمد جواد باهنر و ۲۶ هزار شهید دولت و تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران با وفایش گفت : بزرگداشت هفته دولت و بیان خدمت خادمین ملت و دستاورد‌های دولت فرصتی است که در هفته دولت محیا و از آن برای زنده نگه داشتن الگوی ایثار و فداکاری شهدای این عرصه و نامعتبر و باطل کردن تحریف دشمنان نظام است.

او گفت : هشتم شهریور، سالروز شهادت، دو یار دیرین امام خمینی (ره) وانقلاب اسلامی، دو اسوه علم و تقوا و ساده زیستی و صبر و مقاومت، شهیدان رجایی و باهنر، فصلی از شهادت را به نام"هفته دولت" در تاریخ انقلاب اسلامی ایران را جاودانه کرد.

مرتضوی افزود : امید است با پیروی از منویان رهبر معظم انقلاب و شهیدان پرافتخار، شاهداعتلا، آبادی، عزت و سربلندی روز افزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی باشیم.

او ضمن تبریک هفته دولت به همه دولت مردان خصوصاً کارکنان شریف دولت افزود : موفقیت همگان در راستای تحقق آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.