سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش ۵۴ میلیارد تومان اموال دولتی فارس کلید خورد

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان فارس گفت: تاکنون ۳۸ فقره اموال به ارزش بیش از ۵۴ میلیارد تومان برای فروش به وزارت اقتصاد معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بابک دایی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان فارس گفت: تاکنون ۳۸ فقره اموال به ارزش بیش از ۵۴ میلیارد تومان برای مولد سازی و فروش به وزارت اقتصاد معرفی و پیشنهاد شده است.

او افزود: با توجه به اینکه دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و نهاد‌های عمومی باید اموال خود را در سامانه «سادا» ثبت می‌کردند، فهرست نهاد‌هایی که از این قانون تخلف کرده اند به نهاد‌های نظارتی اعلام می‌شود.

دایی اظهار داشت: تاکنون در کل استان فارس ۱۳ هزار و ۷۸۰ فقره اموال ثبت شده و به عبارتی ۷۷ دستگاه اجرایی در سامانه سادا ثبت اطلاعات کرده اند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان فارس با بیان این که بر اساس بند (د) تبصره ۵ تقریباً ۴۸ هزار میلیارد تومان برای مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در کشور مصوب شده است، اظهارداشت: ۸ هزار میلیارد تومان بابت مولد سازی و ۴۰ هزار میلیارد تومان بابت فروش اموال مازاد منقول و غیر منقول در نظر گرفته شد ه است.

دایی با بیان این که در سال ۹۹ سهمیه استان فارس در مولد سازی دارایی‌های دولت و فروش اموال مازاد بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزود: تاکنون ۳۸ فقره اموال به ارزش بیش از ۵۴ میلیارد تومان برای مولد سازی و فروش به وزارت اقتصاد معرفی و پیشنهاد شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی با بیان این که اولین پیش قدم در مولد سازی و فروش اموال مازاد استانداری فارس بوده است، عنوان کرد: تاکنون استانداری ۸ فقره، جهاد کشاورزی ۸ فقره، دانشگاه علوم پزشکی ۷ فقره، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۵ فقره، اداره کل فنی و حرفه‌ای ۳ فقره، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳ فقره، ورزش و جوانان ۲ فقره و اداره کل ارتباطات زیرساخت ۲ فقره برای فروش و مولد سازی اعلام کرده اند.

او با بیان این که دستگاه‌های اجرایی موکلف هستند تا پایان سال ۹۹ اموال مازاد خود را شناسایی و معرفی کنند، گفت: کسانی که به تشخیص کارگروه مولد سازی، ملک مازاد داشته باشند و معرفی نکنند، مستقیماً برای فروش اقدام خواهیم کرد و فهرست این دستگاه‌ها را به نهاد‌های نظارتی معرفی می‌کنیم، چون در اجرای قانون تخلف کرده‌اند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.