سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوچ هندبالیست‌های خوزستانی به دلیل بی توجهی به آن‌ها

رئیس هیئت هندبال خوزستان گفت: بازیکنان هندبال به دلیل نبود منابع مالی و ثبت نشدن قرارداد‌ها به تیم‌های متمول استان‌های دیگر کوچ می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سروش کجبافی رئیس هیئت هندبال خوزستان با اشاره به وضعیت نامعلوم نمایندگان استان برای حضور در لیگ برتر کشور، گفت: به علت نداشتن منابع مالی در بخش آقایان و بانوان، تا این لحظه موفق به ثبت قرارداد با کادر‌های فنی و بازیکنان نشده ایم و حتی بازیکنان ملی پوش و با استعداد  نیز یکی پس از دیگری به تیم‌های متمول استان‌های دیگر کوچ می‌کنند.

او در خصوص وضعیت تیم‌های لیگ برتری استان، افزود: با تلاش‌های فراوان مجموعه هیئت هندبال خوزستان و بهبهان و همچنین حمایت‌های مدیرکل ورزش استان و مجموعه این اداره کل پس از چند سال موفق به کسب ۲ سهمیه لیگ برتری به صورت همزمان در بخش آقایان و بانوان شدند.

کجبافی در این مدت با حمایت نماینده شهرستان در مجلس و مدیرکل ورزش موفق به تامین هزینه‌های ورودی هر ۲ تیم در لیگ برتر شدیم، بیان داشت: علیرغم حضور‌های مکرر و رئیس هیئت هندبال در جلسات مختلف تهران تا جلسات درون استانی و قول‌هایی که مسئولان ارشد استان جهت رسیدگی از هندبال خوزستان دادند، تا این لحظه هیچ منبع مالی و سرمایه گذار را نتوانسته ایم برای پشتیبانی از جوانان و سرمایه‌های این استان جذب کنیم.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.