سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان با رئیس دانشکده علوم پزشکی

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان به مناسبت روز پزشک با حضور در دانشکده علوم پزشکی آبادان این روز را به رئیس دانشکده و سایر پزشکان تبریک گفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پیش از ظهر امروز ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان به مناسبت یکم شهریورماه روز پزشک و به منظور قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه سلامت و گرامیداشت این روز با دکتر شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان ضمن اشاره به تلاش‌های مدافعان سلامت بویژه نقش پزشکان در مبارزه با ویروس کرونا از زحمات تلاشگران این عرصه قدردانی کرد و افزود: تمامی واحدهای این مرکز با تمام توان بیش از پیش همراه و همگام با مجموعه ی سلامت خواهد بود.

دکتر سلمان زاده نیز ضمن تبریک کسب رتبه برتر مرکز آبادان بعنوان یکی از پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی کشور با اشاره به نقش ارزنده ی صدا و سیما در آموزش و اطلاع رسانی به مردم در دوران بیماری کرونا، وجود این مرکز را بعنوان بازویی توانمند در ترویج و ارتقای سلامت منطقه برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با همراهی مردم و مسئولان شاهد شیوع  اوج بیماری ویروس کرونا در کشور بویژه جنوب غرب استان خوزستان نباشیم.

در این دیدار دکتر حجت اله جانبی؛ قائم مقام رئیس و دکتر آرش یلالی؛ معاون بهداشت دانشکده نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: روز پزشک ، جبهه سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.